spottade läsk på oskyldigt kärlekspar!

tjena mina vackra!
 
fortfarande sjuk, fick gå hem från skolan för jag trodde att jag skulle klara det endå men det gjorde jag inte.
Så nu är jag hemma, sitter här med en kopp te & tittar på awkward efter ett litet bråk med mamma, 
och så såg jag en reklam på tv som var samma reklam som jag såg på bio för ett tag sen, det va en reklam om en tecknad zombiefilm har ingenaning om vad den heter men iaf, jag satt på bion och hade precis druckigt lite läsk men hann inte svälja men sen kom den zombien upp & jag blev skit rädd! (det kronstiga var att den igentligen inte alls va läskig) men iaf så blev jag så rädd så att jag spottade ut all läsk på ett kärlekspar! omg fyfan va hemskt det var! och om ni typ nu skulle råka se det här så vill jag bara säga att jag är suuuper ledsen! asså förlåt skäms super mycket :s! åhh hejdå.


Kommentera nått gulligt :*?

Namn:
Lat ;)?

E-postadress: (vår lilla hemlis ;)

Nån blogg :)?

Skriv nått :D!

RSS 2.0