Sjuk brud

Vet att jag inte uppdaterat på hur lång tid som helst, men appen har inte funkat & så har jag inte haft nån tid att uppdatera eftersom jag knappt varit hemma, men kan berätta lite om vad som hänt
 
jag har bytat från tyska till spanska i skolan vet att ni inte bryr er men tänkte endå berätta heh, 
sen i fredags tävlade jag och Ida & så gick jag till final, så det var kul, sen tisdag til onsdag sovde jag över hos Ida för vi hade skolfoto på onsdagen så åkte vi först till stallet för att ida skulle rida sen träffade vi niki & fanny så köpte vi lite energidricka och choklad och sånt & bara typ snacka o sen så på hollewoodfruar (ääälskar maria montazami!) hon är så jävla skön! men iaf och sen idag blev jag sjuk och gick hem från skolan så  har jag precis tittat på film o ätit litta onyttigt och unnat mig med lite vardags lyx! haha och nu ska jag snart gå och lägga mig eftersom 2:30 så är det VMA galan! & justin är nominerad! så får se hur lnge jag pallar titta innan jag domnar av totalt! men nu har ni fått höra litee om min vecka! så ska jag verkligen försöka bli bättre!
 
ego pic från veckan
 
jag & mira
jag & någon random häst på stallet
Ida när hon rider 
 
 


Kommentera nått gulligt :*?

Namn:
Lat ;)?

E-postadress: (vår lilla hemlis ;)

Nån blogg :)?

Skriv nått :D!

RSS 2.0