En massa på gång!

Tjoo snyggingar!
Tänkte bara säga att jag har en massa planerat nu med både bloggen & mitt liv!
det kommer bli en helt sjukt najs sommar! Ny design, bättre uppdatering, en massa shopping, täva en massa, träffa en massa vänner som man inte sätt på evigheter, sola & Träna som in i! låter sjukt nice ellerhur :D? e riktigt taggad! Oj juste höll nästan på att glömma, ska nog förbereda typ ett videoinlägg åt er, vad tycker ni om de? aja får se hur det blir med det Puss :*

Postat av: Emilia

när fixar du designen till min blogg ?:I förlåt om jag är tjatig men ja, jag har inte mkt tålamod om man säger så ;P

2012-05-16 @ 21:08:11
URL: http://poonnyryttaren.blogg.se/

Kommentera nått gulligt :*?

Namn:
Lat ;)?

E-postadress: (vår lilla hemlis ;)

Nån blogg :)?

Skriv nått :D!

RSS 2.0