tack mormor & morfar!

Tjeena snyggingar!
idag har mormor & morfar varit här för att fira mig eftersom att jag fyller år imorrn ^^
och det här är faktiskt första gången dom ger mig nåttt jag gillar, bortsett från high school musikal kortet dom gav mig idag.... men iaf så gav dom mig Someday, justins grymt goda parfym! så det blev jag faktiskt väldigt glad för :)
iaf efter det så åt vi lite, åt lite tårta och annat, sen va det väll som vandligt att vuxnarna sitter där nere och snackar om allt möjligt onödigt medans jag & syrran sitter uppe på våra rum och tycker synd om varandra...
men nu har dom gått & jag har ingen aning om vad jag ska hitta på ikväll men jag antar väll att det blir nånting mysigt iaf? säkert någon film eller nått.
 


Kommentera nått gulligt :*?

Namn:
Lat ;)?

E-postadress: (vår lilla hemlis ;)

Nån blogg :)?

Skriv nått :D!

RSS 2.0