Om min lördag

nu ska jag berättaa lite om min lördag eftersom jag va borta hela dagen och inte hann med att uppdatera,
 
jag började morgonen men att stress fixa mig för att sen snabbt åka iväg till simrishamn för finalen från i torsdags,
men när vi kom till simrishamn kom jag på att jag inte hade ätit något så jag & mami fick gå till nån butik och handlla lite gottis! sen började det helt plötsligt ös regna så vi fick springa in till talangjakten (som såklart va tvunget till att vara utomhus!) så satt vi där i ett super stort tält och frös, sen var det dags att sjunga & det gick väll ganska bra och sen efter att alla hade sjungit så fick vi resultatet & en liten kille som va typ jätte söt och sjöng ganska bra vann, värdig vinnare tyckte jag! och jag blev ju tvåa så det var inte häller så dumt :) och det bästa va att jag vann 2 biljetter till ulrik munther's konsert som va senare på dagen! som vi sen gick på typ kl 5? stog på 2 raden, heeelt jävla sjukt ju! han tittade på mig & allt :D! & efter det så va det typ singjering (haha stv?) så att man kunde få hans autograf och sånt! så jag,natha & caroline stog typ i kön i en halvtimme innan vi kom fram, jag köpte typ en jätte stor poster med hans autograf på! men asså sen när han va påväg till hans bil så gick jag fram till honom och frågade om en kram och han typ bara - asså tyvärr måste gå nu och så vände han yp bara ryggen mot mig & jag typ bara - jaha, okej hejdå och så gick han bara ifrån mig :o! vet ni hur ledsen jag blev? haha asså hela eftermiddagen tänkte jag på hur han bara gick ifrån mig :( menmen sen kom jag över det.
senare på kvälen så va det typ en annan sorts konsert med typ nån gammal gubbe som sjöng, som min mamma av någon konstig andledning ville se, så jag & carro stannade där och typ dansa i flera timmar & 3 stycken läskiga typ peddon kom fram & typ ragga på mig, fy vad äckliga dom va, usch! iaf efter konserten va slut så gick jag & carro och frågade han som ägde stället om vi fick sjunga varsen låt, och han bara visst, så gjorde vi det! fatta så galet det va! det va bara en massa folk som stog och applodera & dansade och sånt, fatta så kul det va! helt klart det roligaste stället jag uppträtt på! sen kl typ 11 så körde vi hem, åkte in genom Mc donalts & så satte vi på en film som vi sedan somnade till! gud sicken rolig dag det va!
 
 


Kommentera nått gulligt :*?

Namn:
Lat ;)?

E-postadress: (vår lilla hemlis ;)

Nån blogg :)?

Skriv nått :D!

RSS 2.0