Min veckan!

Tjo babes!
förlåt för min extremt dåliga uppdatering, men hela den hära veckan har jag varit på musik kollo! och hade tänkt att berätta lite om min grymt roliga vecka!
 
Jag böjade min måndag med att packa till kollot & sen kl 9 så kom anders och hämtade mig,alice,koffe & vincent och sen kanske halv 10 så va vi på kollot, och där träffade jag ju mina andra vänner men jag lärde oxå känna en super söt & verkligen grym tjej som heter Puh! asså älskar hennes namn! typ som nalle puh hehe :)? iaf sen så packade vi upp lite, fixade sängrum & lite sånt. Sen började vi spela i bandet, vi började med en ganska enkel låt ''kiss'' av Prince! men den va typ endå kul att sjunga. sen åt vi lite & sen blev det bara filmmys med en massa godis och sånt ^^ sen på tidsdagen började vi dagen med en snubbe som kom dit och lärde oss hur man typ spelar in ochh sånt, så det va najjs! jag & puh blev helt crazy så vi spelade in typ sånna helt galna ljud & sen koppla vi in datorn i högtalarna och typ visade för alla och dom typ bara - oooookeej menmen e man lite halvt galen så e man.. iaf efter det så blev det typ snack & snurra flaskan i nån timme, visste ni att det finns en sånn app för iphones som heter typ sanning och konsekvens eller jag tror att den hette det iaf den e perfekt för typ ensamkvällar med sina kompisar. Sen spela vi lite me bandet o fortsatte lite me låten sen blev de bara film o snack resten av kvällen. Dan därpå vaknade vi av att theo kom inspringandes med en typ trumpet och började spela sådär 7 på morgonen, fatta sån damp alla fick! men sen va jag och mira endå tvungna att gå upp eftersom det var vår tur att fixa frukosten så gjorde vi det! blev såklart super gott och allt, jag märkte även att jag va grymt bra på att blanda saft! alltid lika kul att märka nya talanger, haha nejj skoja, men den blev väll okej :)? sen övade vi med bandet igen och då blev det en ny låt ''kits in america'' blev det! älskade faktiskt att sjunga den låten, senare på dagen kom anthon & william och hälsa på så snackade vi en massa sen gick alla ut typ läger elden eftersom jag & mira skulle grilla korv med det riktigt sugit för vi tappade ungefär 11 korvar.. menmen det gick väll bra i slutändan. sen på torsdagen va typ den bästa dan för först började vi dagen med ännu en ny låt ''Y.M.C.A'' tror jag den hette sen efter det kom min mamma och hämtade mig så åkte vi till åhus för en talangtävling och det gick hyfsat bra kom till final så det va najjs! sen åkte jag tillbaka till lägret så åkte vi till lomma strand och bada & sånt annat mys! sen blev det bara att åka tillbaka till lägret igen. men alla utom jag,mira & theo va så grymt trötta så vi flyttade till ett eget rum så att vi kunde va uppe lite längre men så slutade det med att vi dygnade (asså va uppe hela natten) vilket va super mysigt så körde vi snurra flaskan hela natten, sen gick vi typ in till alla andra och titta på när dom sov och gjorde llite bus med dom och så ;) haha gud va kul det va! men sen klockan fyra på morgonen hade jag inget för mig så jag gick bara in i duschen och tog en lång skön dusch, men sen ett tag efter jag kommit ut så började folk vakna så då började vi packa ihop våra saker (eftersom det va den sista dan) så att vi lixo fick de gjort. sen blev det bara rep resten av dan, sen på kvällen hade vi en liten mini konsert för typ vänner & familj och sånt :) riktigt mysigt va de! sen va det bara att säga hejdå och typ gå hem! riktigt svårt att säga hejdå till alla men allt roligt har ett end - right?! sen åkte jag hem, övade lite (eftersom jag skulle tävla på två ställen dan efter) sen gick jag och la mig. på lördagen va det super stressigt jag hann knappt vakna innan vi skulle åka kändes det som, men iaf så va vi i åstorp kl halv 2 men sen fick vi veta precis när vi kom att det började 1 så jag fick bara springa upp på scenen och börja sjunga! men sen va vi ju tvunga att åka igen så när vi sa till dom att vi inte kunde va med på pris utdelningen så blev dom tp jätte sura och började skälla ut oss haha :s? men vi stack iaf, och då va detåhus igen (finalen från i torsdags) så sjöng jag där, men tyvärr fick jag ingen placering men det va sjukt stor konkuerans! asså helt seriöst alla va så sjukt gryma! + så bryr jag mig inte så mycket om att vinna, jag är bara där för att ha kul & göra det jag älskar så skiter jag i om jag vinner eller inte! iaf så efter dom hade sett ut vinnaren och sånt så ringde dom från det första stället och sa att jag hade gått vidare där så då blev jag ju förståss super glad! så åkte jag hem med ett brett leende på läpparna och va endå sjukt nöjd med dagen! sen när jag va hemma åt jag lite, sen satt på 2 filmer som jag tillslut somnade till. och så nu imorse va det exakt samma sak som igår jag hann knappt göra mig iordning innan vi skulle åka till finalen i åhus! oxå trodde vi att vi hade rätt på tiden och allt med förståss hade dom ändrat tiden igen så vi trodde att det  började kl 1 som igår men så började det halv så jag kom precis      
sekunden innan jag skulle gå upp och sjunga så jag va typ helt anfådd eftersom jag va tvungen att springa så fort jag kunde till tävlingen från andra sidan marknaden. och såklart blev dom helt sura på mig eftersom jag blev sen igen, men sen när jag sjöng började jag ju lugna ner mig lite. blev faktiskt ganska nöjd med mitt framträdande, brukar jag nästan aldrig bli men det blev jag idag så det kändes ju bra ^^ sen efter gick jag och handla lite på marknaden sålänge jurrin avgjorde vem dom tyckte skulle vinna (visar sakerna jag köpte imorrn) och vill ni veta enn as rolig sak? Eric Saade's svärpappa va med i jurrin och sen gick han upp på scenen och började joddla i tjejkläder!! hahaa fatta som jag skratta! visar nog bild & kanske video på det imorrn. sen fick vi veta resultatet, kom på delad 4 plats så det va jun inte så jätte dåligt? vann faktiskt en del saker. Men sen nu har jag åkt hem och just nu håller jag på att äta jordgubbar och glass! perfekt slut på en perfekt vecka!
 
haha bara så att ni vet så tog det mig 2 timmar att skriva allt detta så har faktiskt inte orkat läsa igenom det så förlåt för att stavfel.. pallar inte fixa det
 
 
troligtvis kommer det fler bilder senare
 
 


Kommentera nått gulligt :*?

Namn:
Lat ;)?

E-postadress: (vår lilla hemlis ;)

Nån blogg :)?

Skriv nått :D!

RSS 2.0