Åhh äntligen!

oops kom precis på att jag har glömt att berätta om jag fick tag på biljetter till justins konsert eller inte,
så berättar nu! joup jag fick tag på endå ganska bra biljetter till justins konsert i danmark!
men blev sjukt ledsen för min pappa fick tag på VIP biljetter!!! och dom är sjuuukt svåra att få tag på och det finns bara några styckna, men precis när han skulle skriva in sitt kreditkortsnummer så tog biljettern slut! åhh som vi typ dog, så efter ett tag gav pappa upp och sa att det va inte så stor channs att det fanns några biljetter kvar men jag satt & vänta typ jätte länge & tillslut kom jag fram och då fanns det endå ganska många biljetter kvar & då fick jag mina biljetter! och nu e jag riktigt jävla peddo glaaaad :))) ^^
 
 
 
 


Kommentera nått gulligt :*?

Namn:
Lat ;)?

E-postadress: (vår lilla hemlis ;)

Nån blogg :)?

Skriv nått :D!

RSS 2.0