Sjukhuset,skolstart & sand i munnen

Usch förlåt! Suger på att uppdatera! Men har verkligen inte tid nu när skolan börjat & sånt, men tänkte berätta lite om min vecka nu! I onsdags så tog jag en frukost & en latte så åkte jag till ystad's sjukhus för att kolla upp nått & så visade det sig att jag får genomgå en operation, så jag blev skit glad för att jag har lidigt av detta i flera år nu! Så det var en riktig lättnad, tänker inte berätta vad det är av.vissa skäl men kanske berättar nån gång, vi får se. Sen på torsdagen började jag skolan! Gick hur bra som hälst, vi hade även 2 nya tjejer i klassen och dom va verkligen super söta & trevliga, & sen igår så hände det inte så mycket i skolan mer än att, jag satt och typ lekte med småbarnen på dagiset (bredvid vår skola) och då kom typ världens sötaste lilla Japan! Skojar inte hon e helt underbar! Men iaf så satt vi då i sanden så bad hon mig att gapa så det gjorde jag haha :s och då fyllde hon min mun med sand!! Hur snälllt e de lixom? Så började alla småbarn rullarunt i sanden och garva! Haha usch, men allt för kidsen right? ;)


Kommentera nått gulligt :*?

Namn:
Lat ;)?

E-postadress: (vår lilla hemlis ;)

Nån blogg :)?

Skriv nått :D!

RSS 2.0