Hemma från mf + en massa babbel

Tjena amigoos! Har ni tänkt på att jag alltid skriver sånna konstiga hälsningar i början av mina inlägg typ som "tjena babes" "tjobreee snyggingar" och sånt? Haha måste verkligen sluta med det, låter typ helt dryg ju haha, Slut på allt babbel nu! Hej mina vackra favoriter! bättre? eller? haha suger på dethära.. Men iallafall har precis kommit hem från Mf (malmöfestivalen) för er som inte visste det, men va där med Niki,fanny,Amanda & ida men han tyvärr inte stanna så länge, men hade kul endå! Alltid lika roligt att träffa girlsen! Haha jag e så laaaaam! Men jag e lite halv trött, så får skylla på det ;) men nu ska jag ta och bädda ner mig själv i sängen, messa lite och sånt, juste imorn ska jag troligtvis sova över hos Ida & sen på onsdag börjar skolan! Helt sjukt vad sommarlovet gott fort! Men har fått en hel del gjort iallafall! Så de e bra! Men ni får ha det så bäst! Love you guys Puss!


Kommentera nått gulligt :*?

Namn:
Lat ;)?

E-postadress: (vår lilla hemlis ;)

Nån blogg :)?

Skriv nått :D!

RSS 2.0