Galen svengelska,dagens planer,pizza & Biioo

Goodmorning my little sweetheart's!
Today i think that i'm gonna stop speak english because it's really töntigt and onödigt!

Haha nej förlåt men igår hade jag mutligt redovisning i engelska så nu är jag lite stuck i de -.- men iaf har precis ätit frukost fick bli pizza idag igen, hade kvar sen igår så tänkte Why not? Så då gjorde jag det :) hehe, känner mig riktigt trååkig & dryg idag! Men aja man kan inte alltid va på sitt best behavior, OH bara för det kom jag och tänka på MINDLESS BEHAVIOR :D!!!!!! Haha fooookus Linnea!!!! Usch, vad jag har tråkigt just nu ;/ men iaf till det jag skulle försöka säga va dagens planer! Och det blir väll bara att träffa nån eller nått sånt! & sen ikväll ska jag på bio och se nån film vet inte va den heter, men det blir mer om de sen! Vad ska ni göra en vacker dag som denna?

Btw väldigt gullig osminkad biild bjuder jag på ;)



Kommentera nått gulligt :*?

Namn:
Lat ;)?

E-postadress: (vår lilla hemlis ;)

Nån blogg :)?

Skriv nått :D!

RSS 2.0